24.9.10

Αφού μου λες.. κάνε το

Όλοι μετανιώνουν για κάποια πράγματα. Είναι μοιραίο. Εγώ για παράδειγμα συνεχώς μετανιώνω για όσα δεν κάνω τη στιγμή που πρέπει ή για όσα δεν σου λέω όταν θέλω να στα πω. Αλλά και πάλι, μόνο αυτό. Δεν με τρώει κάτι πιο μεγάλο. Είμαι ευτυχισμένη που είμαστε εδώ. Δεν θα το άλλαζα με τίποτα αυτό. Δεν θα γυρνούσα τον χρόνο για να μην σε γνωρίσω. Δεν θα προτιμούσα την καταστροφή γιατί τώρα έχω τον παράδεισο. Όλοι θα μπορούσαμε να έχουμε χαθεί. είμαστε άνθρωποι της ίδιας πάστας. με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το έχουμε προσπαθήσει να φύγουμε απο δω. αλλά δεν έγινε. Δεν νομίζω οτι ήταν δειλία αλλά δώρο το οτι δεν έγινε. Εγώ δεν μετάνιωσα στιγμή γι' αυτό. Εσύ ναι. Δεν πειράζει, δεν θέλω καν να το συζητήσουμε. Κάποια λόγια βγαίνουν αυθόρμητα, δεν χρειάζεται να τα αναλύσεις ύστερα. Απλά να ξέρεις πως θα ήταν κρίμα. Ακόμα κι αν είσαι δυστυχισμένος. όλα αλλάζουν κι όλα καλυτερεύουν. Μην τιμωρείς τον εαυτό σου. Η αυτοκαταστροφή δεν είναι καλή. Μου αρέσει αλλά δεν είναι καλή. Ξέρεις εγώ μπορώ εύκολα να μιλήσω άσχημα για μενα. αλλά δεν αντέχω ούτε στη σκέψη να συμβεί κάτι κακό σε σένα. η να σκεφτείς κάτι άσχημο. δεν το μπορώ.. Σε αγαπάω. Ανάσα μου.. σε παρακαλώ μείνε.. και μην μετανιώνεις γι' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου