29.4.10

Επιθυμίες

Θέλω να σε δω, να σε μυρίσω, να σε αγγίξω. Να σε κρατήσω με όλες μου τις αισθήσεις και με όλους τους τρόπους να σε πείσω να μην φύγεις ποτέ. Θέλω να κολλήσω πάνω σου και να μην χρειαστεί να με απομακρύνει κανείς και τίποτα απο κει. Θέλω κάθε μέρα, συνεχώς και πιο πολύ κάθε βράδυ να σ' έχω κοντά μου. πάνω μου σε σφιχτή αγκαλιά, μην φυσήξει αέρας και σε παρασύρει αλλού. Μονάχα εδώ να' σαι. Σε θέλω, παρουσία ηδονική, μοναδικη κι ονειρεμένη μου και σε κάθε πτυχή της λέξης "θέλω", θα βάζω κάτι δικό σου απο δίπλα. μαζί σου άλλωστε ποτέ δεν θα στερέψουν οι επιθυμίες. Θέλω οι ανάσες μας να γίνονται ένα.. στον ίδιο ρυθμό.. και να σε νιώθω παντού σε κάθε μόριο του κορμιού μου και να αναπνέω τον αέρα απο μέσα σου γιατί είναι τόσο πιο υπέροχος απο όλο το οξυγόνο του κόσμου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου