11.5.10

Πληρότητα

Σε βλέπω κάθε μέρα,μα και πάλι υπάρχουν στιγμές που μου λείπεις. Όμως η ευτυχία,αχ η ευτυχία όταν σε έχω κοντά μου..δεν μπορεί να περιγραφεί. Αναπληρώνει όλα τα κενά και καλύπτει την απουσία σα να μην γεννήθηκε ποτέ. Νιώθω γεμάτη όπως ποτέ δεν φαντάστηκα πως θα αιστανθώ. Έτοιμη για όλα. Κάποιες φορές δυσκολεύομαι να πιστέψω πόσο υπέροχο είναι το παρόν μου. φοβάμαι μην ξυπνήσω. φοβάμαι πως είσαι όνειρο. Αλλά είναι όλα αλήθεια. για πρώτη φορά και παντοτινή πατάω σε ένα στέρεο έδαφος και όχι σε τρεμάμενα,ετοιμόρροπα σύννεφα. Και η καρδιά χτυπάει ασταμάτητα σε ρυθμούς προτόγνωρους. και νομίζω πως θα πεταχτεί έξω απ' το στήθος μου. και κάθε λεπτό μετράει πια διαφορετικά γιατί το χαίρομαι στο έπακρο. Τώρα μαθαίνω πως είναι να βιώνει κανείς πραγματικότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου