21.7.11

Your Thoughts And Mine

Φοβάμαι πως μέσα μας ξέρουμε. Φοβάμαι πως θα κουραστούμε να φροντίζουμε συνεχώς τις πληγές μας για να επουλώνονται. Φοβάμαι πως θα ανακαλύψουμε πως όχι απλά τελείωσε, αλλά πως δεν υπήρξε ποτέ. Μου είπες να μην σκεφτώ όσα ειπώθηκαν, αλλά είναι δύσκολο. Ο χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στη στιγμή που εμφανίζονται στο μυαλό μου και μέχρι τη στιγμή που θα τα διώξω είναι χρόνος σκέψης. Και ύστερα είναι οτι κάποτε θα έρθει ο καιρός που κανείς μας δεν θα καταλαβαίνει τίποτε. Όσο κι αν προσπαθώ να σε πείσω οτι έχουμε κοινά, δεν αλλάζει το γεγονός οτι "η ουσία λείπει". Ξέρω πως θέλεις να είσαι κοντά μου όσο το θέλω κι εγώ. Ξέρω πως μερικές φορές φρικάρουμε και βάζουμε μια ανεξήγητη λογική μπροστά χωρίς να υπάρχει λόγος. Ξέρω πως όλοι μας οι τσακωμοί ξεκινούν επειδή κάποιος πληγώνεται πιο εύκολα απο τον άλλον. Αλλά δεν με νοιάζουν οι διαφωνίες, δεν με νοιάζει αν θα υψώσεις τη φωνή σου και δεν με νοιάζει αν μένουμε σιωπηλοί για ώρες ολόκληρες. Στο τέλος θα πούμε κάτι που θα μας κάνει να τα ξεχάσουμε όλα και θα μείνουμε αγκαλιά μέχρι το επόμενο πρωί. Θα σου λέω οτι είσαι η ζωή μου κι οτι χωρίς εσένα είμαι ανύπαρκτη και μονάχα αυτό έχει σημασία. Εκείνα τα λεπτά που οι σκέψεις μας είναι πολύ μακριά και το μόνο που έχουμε είναι καρδιές. Όπως ακριβώς λέει το τραγούδι: "Your thoughts and mine are far away from this moment.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου