1.6.11

Για μένα έχει σημασία

Μπορώ να λέω οτι κάνω τα πάντα για την σχέση μου και να έχω το κεφάλι ψηλά όταν προσπαθώ πραγματικά να είμαι κοντά. όταν η στάση μου αποδεικνύει οτι δεν αγνοώ. και όχι μόνο αυτό, αλλά ίσα ίσα, επιδιώκω και απαιτώ μονάχα την αληθινή επαφή και όχι μια μετριότητα που εσύ βαφτίζεις κουβέντα. Γιατί όταν εγώ σου μιλάω θέλω να είμαι εκατό τοις εκατό εκεί. κι αντίστοιχα περιμένω το ίδιο ενδιαφέρον κι απο σένα, αλλιώς δεν καταλαβαίνω γιατί να υποδυθούμε πως επικοινωνούμε. Είναι λοιπόν σημαντικό όταν μιλάμε να μιλάμε ουσιαστικά. όταν σε ακούω να νιώθω ότι βρίσκεσαι στην άλλη άκρη του ακουστικού με όλη σου την καρδιά να τρέχει σε μένα μέσα από τα καλώδια. όπως ακριβώς κάνει και η δική μου. Σε αγαπάω χαζό. και μου λείπεις τόσο πολύ που με εκνευρίζει να αποζητάς τη μετριότητα ή να αρκείσαι σε αυτή, την ίδια στιγμή που εγώ δεν αντέχω από την έλλειψη και ρουφάω τις σταγόνες γραμμάτων που ξεμένουν στα χείλη σου μετά απο μικρές μετρημένες κουβέντες. Οργίζομαι επειδή ξεχειλίζω απο λύπη που δεν μου φτάνεις και σε θέλω πάντα λίγο παραπάνω. Μην με παίρνεις στα σοβαρά γι' αυτό. η οργή μου περνάει και δεν φταίς καν εσύ. όταν έρθει το αύριο θα έρθεις μαζί του και μόλις σε δω θα έχουν φύγει όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου