19.1.11

άκου πως πάει

πιστεύω οτι οι στιγμές που εμποδίζεις πεθαίνουν. και το να μην ξαναέρθουν είναι η τιμωρία που σου αξίζει επειδή τις απαρνήθηκες όταν ακόμη μπορούσαν να έρθουν

αυτή είναι η θεωρία μου και αυτό σκέφτομαι κάθε φορά. πως μας αξίζει μια τιμωρία για την καθυστέρηση μας να σκεφτούμε αυτό που θέλαμε νωρίτερα. κι εγώ που εδώ και ώρα θέλω τόσο απεγνωσμένα να έρθεις και που θα πεθάνω αν δεν γίνει αυτό, σου λέω όχι. γιατί απλά πρέπει να τιμωρηθώ. κι εγώ κι εσύ. πρέπει να ακούγεται πολύ ψυχαναγκαστικό αυτό αλλά η αλήθεια είναι οτι έτσι σκέφτομαι. και σου λέω,δεν μας λυπάμαι.. βαθιά μέσα μου έχω την ελπίδα πως ίσως η τιμωρία μας διδάξει να μην το ξανακάνουμε ποτέ αυτό με τη χρονοκαθυστέρηση..
Θα ήθελα ένα μαγικό..πολλές ώρες τώρα..αλλά δεν μου αρέσουν οι καθυστερήσεις και είμαι τραγικά ψυχαναγκαστική οπότε μάλλον θα υπομείνω τις μέρες που θα έρθουν..με τα εμπόδια που έφτιαξες κι εγώ συντήρησα..θα περιμένω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου