27.11.10

ναι σε αγαπάω

Σκέφτομαι οτι μπορεί και να μην θέλω να έρθεις τώρα. αλλά σε λίγο θα θέλω και πιο μετά θα θέλω και αύριο φυσικά θα θέλω να ξυπνήσουνε παρέα και να μην χρειαστεί να φύγεις. Είναι γελοίο που μου έρχονται κάτι τέτοια περίεργα χωρίς λόγο. Να, ξαφνικά σε αισθάνομαι μακρινό. και σε αισθάνομαι χάλια και δεν θέλω να είσαι χάλια και επειδή δεν ξέρω τι να κάνω γι' αυτό προτιμώ να μην σε δω καθόλου αυτή τη στιγμή. Δεν έχει νόημα γιατί ήδη ξέρω πως είσαι καλά πια. μα έλα που το μυαλό μου κόλλησε στο χάλια και τώρα έχω μείνει εκεί. Μερικές φορές νομίζω πως θα σε τρομάξω, όπως τρομάζω κι εμένα. πως να πιστέψεις πως για λίγη ώρα δεν θέλω να σε ακούσω γιατί απλά δεν ξέρω τι να κάνω για σένα.? θέλω να κάνω κάτι άλλο να περάσει ο χρόνος και να επιστρέψει ο ενθουσιασμός μου για να μπορώ και πάλι να είμαι εγώ κι εσύ να μπορείς και πάλι να είσαι καλά... και να θέλω να 'ρθείς..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου