11.11.10

Υπέροχε μου

Και το είχαμε κάνει θέμα μεγάλο. τόσο μεγάλο που ύστερα σταματήσαμε να το συζητάμε.  Με προβλημάτιζε στην αρχή. και σε προβλημάτιζε κι εσένα. και ύστερα μου μίλησες και κατάλαβα και δεν χρειάστηκε να ξαναπούμε τίποτα. Σέβομαι τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα, κι ας μου φαίνεται παράλογος πότε πότε.
Απο χθες δεν ήσουν καλά. κι όσο μου το έλεγες τόσο με τρέλαινε και ήθελα κάτι να κάνω γι'αυτό μα δεν ήξερα, πάντως δεν μπορούσα να σε αφήσω έτσι. δεν άντεχα να ξέρω πως είσαι χάλια. Και είπα θα έρθω μια φορά να σε δω εγώ. να κάνω αυτό που εσύ κάνεις πάντα. να το κάνω σήμερα, γιατί απλά δεν μπορούσα να μην το κάνω. Ήταν μακρύς ο δρόμος και για άλλη μια φορά χρειάστηκα τη βοήθειά σου αλλά τα καταφέραμε. παρέα. Απ'ότι μου είπες αργότερα, χάρηκες απίστευτα με αυτό που τόσο απέφευγες. Κι εγώ χάρηκα καρδούλα μου. και συγκινήθηκα πολύ και γέμισα απο ευτυχία γιατί ότι είδα το αγαπάω. τα πράγματα και τους ανθρώπους και το σπίτι το ίδιο.. όλα. Τα αγαπάω.. Ξέρω πως πια σταμάτησες να φοβάσαι πως θα απογοητευτώ. πιστεύω τουλάχιστον έτσι να έγινε. Για να ξέρεις, ένιωσα απίστευτα οικεία και όμορφα.. κι όσο κι αν άργησε αυτό δεν έχει σημασία. Είδα ένα ακόμη κομμάτι σου που τόσο καιρό ήταν σχεδόν άγνωστο και κάπως απαγορευμένο. Ελπίζω να το ξαναδώ σύντομα. υπο καλύτερες συνθήκες βέβαια και ακόμα πιο ευχάριστο κλίμα. κι εκείνη την επόμενη φορά ελπίζω να καταφέρω να έρθω να σε βρώ εντελώς μόνη μου..! Σε αγαπάω απερίγραπτα πολύ μικρό μου. κάθε στιγμή και πιο πολύ..! Αγκαλιά και σε περιμένω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου