4.11.10

Αποκρυπτογράφηση

Βλέπω όλο και πιο συχνά εφιάλτες. Άσχημα όνειρα. Αγχωτικά. Τρομακτικά. Βλέπω ανθρώπους να με κυνηγάνε. να με αιφνιδιάζουν. να με απειλούν. Και βλέπω να φοβάμαι. πολύ. Μα το πιο τρελό πράγμα απ' όλα.. αυτό που μου προκαλεί τον μεγαλύτερο πανικό, είναι οτι στους εφιάλτες μου εισβάλλεις κι εσύ απο το πουθενά. εμφανίζεσαι απροσδόκητα στο σπίτι κι εγώ σε φοβάμαι. Και είναι τόσο περίεργο και παράταιρο το να σε φοβάμαι. Με σοκάρει πραγματικά. ακόμα και μετά απο αρκετές φορές, μετά απο αρκετά όνειρα πάλι με σοκάρει και με γεμίζει με την ίδια ένταση, όπως την πρώτη φορά. Και προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει ένας λόγος που τα είδα αυτά. αν υπάρχει ένας σκοπός που να εξυπηρετούν, μα δεν βρίσκω. κι ούτε ξέρω τι έχει ανακατευτεί μέσα μου με τέτοιο τρόπο ώστε να δω κάτι τόσο αντίθετο με την πραγματικότητα. Ίσως είναι βλακεία μου να ψάχνω σε όλα αυτόν τον απώτερο σκοπό. δεν υπάρχει πάντα σκοπός.. υπάρχουν και πράγματα τυχαία, ασήμαντα. Απλά θέλω να απασχολώ το μυαλό μου με αυτά τα διάφορα.. μάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου