30.8.10

Τα καλύτερα γενέθλια της ζωής μου

Θα έπρεπε να είναι η πιο μεγάλη μου ανάρτηση αυτή, αλλά μερικές φορές δεν είναι τα λόγια που φτιάχνουν τις στιγμές. Τόσο καιρό έπλαθα τη ζωή μου με λέξεις. Τώρα η ζωή μου είναι τόσο υπέροχη κάθε ξεχωριστή μέρα που οι λέξεις μου είναι άχρηστες. Ζούμε τόσο μεγάλα πράγματα που δεν χωράνε σε προτάσεις. Δεν περιγράφονται. Κι ούτε έχω ανάγκη να τα περιγράψω γιατί αυτά ξέρω πως δεν θα ξεχαστούν. Ποτέ. Να ανοίγω την πόρτα και η μυρωδιά σου να με χτυπάει στο πρώσωπο. Δεν την περίμενα μα είχε τόσο ποτίσει το σπίτι απο αυτήν. Και μετά τη μυρωδιά, η έκπληξη. Άπειρα κεριά σε όλο τον χώρο. Και ροδοπέταλα. Και μια κάρτα με λόγια δικά σου. Και ύστερα η παρουσία σου απο το πουθενά. Να μου λες να μην κλαίω τόσο μα εγώ να μην μπορώ γιατί δεν έχω αντικρύσει στη ζωή μου πιο υπέροχο θέαμα. Και δεν τελειώνει εκεί.. δεν τελειώνει. Έχει ένα σ'αγαπώ τεράστιο. Και τούρτα. Black Forest, η αγαπημένη μου. Κι άλλα κεριά. Και σαμπάνια. Και σου λέω πως δεν αντέχω και να σταματήσεις τις εκπλήξεις και απλά να με τσιμπάς γιατί ονειρεύομαι σίγουρα. Μα τότε είναι που μου βγάζεις ένα κουτάκι. Το δαχτυλίδι μας. Δεν ξεχνιούνται αυτά γλυκιά μου αγάπη. Ούτε περιγράφονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου