20.2.10

Μόνο εσύ δίπλα μου

Εδώ.Απο τη μια στιγμή στην άλλη να νομίζω πως σε έχασα.Οριστικά.Να τρελαίνομαι.Να μου δίνεις δυο φιλιά και να τα βαφτίζεις τελευταία.Να μου λες να προσέχω και ύστερα να σε βλέπω όπως δεν σ' είχα ξαναδεί ποτέ.Να λες δεν θα με ξαναεννοχλήσεις ποτέ κι εγώ το μόνο που βλέπω είναι η ζωή μου να γίνεται άδεια..Με βάζεις να επιλέξω τώρα ανάμεσα στην τρέλα σου και στο μαύρο μου παρελθόν.Δεν ξέρω τι περιμένεις ν'αποφασίσω.Είναι μονόδρομος πια.Δεν μπορώ να σε διώξω.Είναι στο χέρι μου μα δεν το αντέχω.Δεν θα φύγω ακόμα.Δεν τ' αφήνω ακόμα.Απλά συνεχίζω.Και γράφω τα πάντα και δεν με νοιάζει κανείς τους.Μόνο εσύ έχεις σημασία τώρα.Να μην σε δω ποτέ ξανά έτσι.Να μην με κάνεις να φοβάμαι.Να είσαι όπως σε ξέρω.Εγκλωβίστηκα..μα δεν βλέπω τίποτ' άλλο πια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου